رنگ‌های مناسب درب ورودی

رنگ‌های مناسب درب ورودی

 

وقتی اکثر ما به فکر تغییر فضای زندگی خود هستیم، معمولاً گفتگو را با گزینه‌هایی برای رنگ‌های دیوار شروع و به پایان می‌بریم. بخش غالباً غفلت شده و در عین حال ضروری درب ورودی است. درب در اولین تصویری که در نظر بیننده ایجاد می‌‍شود جزء مهمی است.

چند ایده برای جلوه دادن درب ورودی

 

رنگ‌های اصلی: رنگ‌های اصلی مجموعه‌ای عالی از گزینه‌هایی هستند که هنگام در نظر گرفتن بهترین گزینه‌ها برای رنگ‌های درب ورودی می‌توانید با آنها بازی کنید. این رنگ‌ها به دلیل مکمل بودن می‌توانند در تضاد درست با دکوراسیون داخلی درب ورودی شما استفاده شوند.

 

قرمز : قرمز یک رنگ قوی است که حس انرژی و قدرت را برمی انگیزد. سایه‌های روشن قرمز می‌تواند واقعاً چشم نواز باشد و هنگامی که با رنگ‌های خاکستری روشن یا سفید دیوارهای بیرونی ترکیب شود، بسیار موثر خواهند بود. یک سایه قرمز شاد در درب ورودی مطمئناً باعث تغییر جهت شده و میهمانان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 

زرد : یک روز روشن و آفتابی تقریباً ایده همه افراد در مورد یک محیط عالی است و رنگ زرد مطمئناً روحیه بسیاری از ما را افزایش می‌دهد. رنگ زرد می‌تواند انتخاب بسیار جالبی برای درب ورودی باشد. رنگ زرد بسیار روشن می‌تواند بسیار منعکس کننده باشد و در نهایت به چشم ها آسیب برساند نه اینکه از نظر زیبایی خوشایند باشد. با این حال، سایه‌های مناسب رنگ زرد می‌تواند تغییر تازه‌ای از رنگ‌های خسته کننده و معمولی باشد که در رنگ اکثر درب ها استفاده می‌شود.

 

آبی : انتخاب بسیار محبوب برای رنگ آمیزی دیوار در سراسر جهان، آبی رنگی آرامش بخش است، صرف نظر از اینکه روی چه سطحی استفاده شود. طیف گسترده‌ای از سایه ها در رنگ آبی، گزینه‌های زیادی را برای انتخاب در اختیار می‌گذارد. سایه‌های روشن رنگ آبی، مکملی عالی برای نمای بیرونی خانه هستند، به ویژه اگر مناطق اطراف آن با رنگ های خنثی پوشیده شده باشد.

 

سبز : رنگ طبیعت- سبز برای رنگ آمیزی درب ورودی مناسب است مخصوصا برای افرادی که در خانه خود حیاط یا باغ دارند. رنگ گل‌ها و سایه های سبز که در فضا رشد می‌کند با رنگ سبز در درب جلوه‌ای فوق العاده خواهد داشت.

 

در حالی که رنگ‌های اصلی مجموعه‌ای عالی از اولین انتخاب‌ها هستند، اما چند انتخاب غیرمنتظره هم وجود دارد:

 

صورتی : ممکن است به صورتی به عنوان یک گزینه غیرقابل تصور نگاه کنید اما مطمئناً دارای ویژگی‌های جالب بسیاری است. رنگ صورتی بیشتر با احساسات ارتباط دارد. پس می‌تواند به عنوان گزینه‌ای برای رنگ درب ورودی انتخاب شود.

 

مشکی : رنگ سیاه رنگی قوی و قدرتمند است که توجه را به خود جلب می‌کند. می‌تواند یک انتخاب غیرمعمول باشد که توجه را  جلب کند.

 

وقتی وارد این مسیر هیجان انگیز برای یافتن بهترین انتخاب‌ها برای  درب ورودی می‌شوید، انتخاب‌ها گسترده هستند. پس ممکن است نیاز به کمک متخصصان داشته باشید و این همان جایی است که شرکت بپکو می‌تواند کمک کند. با شرکت بپکو تماس بگیرید تا از مشاوره بهره‌مند شوید و اولین قدم‌ها را در جهت افزایش جذابیت خانه خود بردارید.