طراحی داخلی با سطوح خلاقانه

طراحی داخلی با سطوح خلاقانه

 

طراحی خلاقانه برای سطوح دیوار دارای سابقه دیرینه‌ای است. این کار که قبلاً به دلیل اجرای پرهزینه برای مشتریان خاصی محفوظ بود، اکنون برای بسیاری از مشتریان در بخش های مسکونی و ساختمان‌های عمومی در دسترس است. بپکو طیف گسترده‌ای از محصولات خلاقانه مدرن را ارائه می‌دهد که کاربرد کارآمدی ایجاد می‌کند و می تواند محیطی متفاوت از چیزی که تا به حال دیده اید را ایجاد کند.

 

طراحی دیوار با پوشش های متالیک

دیوارها و سقف های براق متالیک فضایی خاص را ایجاد می‌کنند. بسته به انتخاب سایه رنگ، این فضاها بسیار پیچیده به نظر می‌رسند و جلوه ای از عظمت را ایجاد می‌کنند و درخشان می‌شوند.

 

طراحی دیوار با پوشش های معدنی

طرح‌های دیواری با محصولات طبیعی مانند سنگ آهک و پودر سنگ مرمر به دلیل خواص مثبت فراوان بسیار محبوب هستند: این مواد بدون مواد نگهدارنده هستند و به لطف مواد خام طبیعی انتخاب شده، تأثیر مثبتی بر آب و هوای داخلی دارند. روش‌های مختلفی برای طراحی دیوارها وجود دارد. طراحان می‌توانند از بین محصولاتی که دارای سایه‌های رنگ، بافت، تزئینات و درجه براقیت هستند گزینه‌هایی را انتخاب کنند. بسیاری از طراحان هنگام انتخاب طرح های دیواری خلاقانه خود در خانه‌های خصوصی و ساختمان‌های عمومی ، محصولات معدنی را انتخاب می‌کنند. مواد طبیعی سنگ آهک و پودر سنگ مرمر سطحی به دیوار می‌بخشد که نه تنها در لمس احساس زیبایی می‌کنید، بلکه به لطف افزایش مقدار pH با موفقیت از هجوم کپک جلوگیری می‌کند. محصولات معدنی به طور کلی مات یا نیمه براق هستند. بسته به تکنیک کاربرد انتخاب شده ، می‌توان آنها را براق هم کرد. طیف وسیعی از طرح های نهایی احتمالی که می‌توان به دست آورد به لطف تکنیک های متعدد اجرا به میزان قابل توجهی گسترش یافته است.

 

تکنیک‌های Grazing

به عنوان پوشش‌های نیمه شفاف، لعاب ها برخلاف روکش‌ها تأثیر بسیار کمتری در ظاهر لایه زیرین دارند. علاوه بر کاربرد روی بسترهای سفید، می‌توان آن را روی لایه‌های رنگی نیز اعمال کرد تا جلوه‌های لعاب زیبایی ایجاد شود. شدت اثر لعاب با کنتراست رنگ بین پوشش اصلی و لعاب تعیین می‌شود. همچنین نورپردازی و اثر تابش نور در زوایای مختلف از سطوحی بدون اختلاف سطح وجوهی متعدد و استثنایی ایجاد می کند.

 

تکنیک‌های جایگزینی سنگ

از زمان‌های قدیم، جایگزینی سنگ طبیعی با ارزش یکی از هنرهای عالی رنگ آمیزی اتاق بوده است. امروزه این ابزار طراحی بیشتر در استفاده از ترکیبات رنگ بعنوان کلی پتینه کاری و یا استفاده از طرح های میکروسمنت بوجود می آید و در سطوحی که شاید اجرای سنگ اصولا امکان پذیر نباشد طرح هایی از سنگ ایجاد می شود که تا از نزدیک آن را لمس نکنید متوجه تفاوت آن نخواهید شد.

 

تکنیک های اثر

تکنیک‌های اثر نشان می‌دهد که چگونه می توان از مواد امولسیون به طور خلاقانه و الهام بخش برای طراحی استفاده کرد. تکنیک های جلوه‌ای ویژگی های بصری تثبیت شده را شبیه سازی می‌کند یا جلوه های منحصر به فردی را به عنوان تغییرات ایجاد می‌کند. انواع بافت که امکان ایجاد آن با رنگ های بافتدار وجود دارد Bepotex سطوحی یکدست ولی با بافت های متنوع و رنگی را برای شما به ارمغان می آورد.