چرا دکوسمنت دکوراسیون داخلی را تسخیر کرده است؟

چرا دکوسمنت دکوراسیون داخلی را تسخیر کرده است؟

 

دکوسمنت به لطف امکانات گسترده، کارایی بالا و دوام آن، دنیای طراحی داخلی را تسخیر کرده است. دکوسمنت ماده‌ای است که به کف، دیوارها و مبلمان اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به بازسازی و کار پرهزینه با روکشی پیوسته پوشانده شوند. هنگام تزیین یک خانه، طبیعی است که ایده‌های زیادی داشته باشید، اما در مورد اینکه آیا باید به سراغ سبک‌های سنتی، معاصر، کلاسیک یا مینیمال و غیره بروید، طبیعی است. راه‌های زیادی برای طراحی  اتاق خواب، اتاق نشیمن، آشپزخانه یا حمام وجود دارد. همه این سبک‌ها و فضاها می‌توانند یک پوشش تزئینی مشترک داشته باشند: دکوسمنت. این یک پوشش تزئینی آفتاب پرست است که هر اتاقی را به دلیل خاصیت چسبیدن به هر سطحی تسخیر می‌کند. دکوسمنت به شما اجازه می‌دهد تا زیبایی شگفت انگیزی را در هر گوشه‌ای از خانه ایجاد کنید. هیچ سبک معماری نمی‌تواند در برابر استفاده از آن مقاومت کند.

 

چگونه با دکوسمنت سبک نوردیک ایجاد کنیم؟

 

سبک نوردیک : این سبک زیبایی شناسی، پس از جنگ جهانی دوم و حتی پیش‌تر از آن در شمال اروپا مرسوم بوده است، اما اخیراً با موج محبوبیت عظیمی روبه‌رو شده است. چرا که ظاهر این سبک بر اساس خطوط روشن و مینیمالیسم شیک است و  حس روحی عالی را ایجاد می‌کند.

 سبک نوردیک برای فضای دنج بسیار جذاب است و به واسطه متفاوت بودن از طراحی سنتی‌تر و تمرکز بر خلوص بصری، حضور خود را در دکوراسیون منزل افزایش داده است. این سبکی است که به طور کلی شامل دیوارهای سفید و مبلمان مدرن است. اساس سبک نوردیک ارتباط با طبیعت است، بنابراین موادی مانند چوب، پنبه، پشم یا کتان عناصر کلیدی هستند.

دکوسمنت چگونه به ایجاد دکوراسیون سبک نوردیک کمک می‌کند؟ دکوسمنت ماده‌ای است که نور را افزایش می‌دهد و این یکی از دلایل شیک بودن است. عدم وجود مفاصل باعث افزایش درخشندگی و وسیع بودن سطوح می‌شود.

بنابراین، جای تعجب نیست که دکوسمنت بهترین انتخاب برای استایلی است که بر اساس زیبایی‌شناسی و تن رنگ‌های روشن‌تر است و از نظر شاخصه های عملکرد و سادگی که سبک نوردیک را مشخص می‌کنند، عالی می باشد. ماهیت سادگی و خطوط ناب نیز این روند معماری را از دیگران متمایز می‌کند.

دکوسمنت نیاز به ایجاد فضاهای ظریف و جادار با رنگ‌های روشن را برآورده می‌کند. در سبک نوردیک، رنگ‌هایی مانند بژ، خاکستری و به خصوص سفید رایج هستند. همچنین می‌توان به تضاد سیاه و سفید، که یکی از ترکیب‌های عالی دکوراسیون نوردیک است، دست یافت.

 

دکوسمنت و سبک معاصر

 

سبک معاصر در دکوراسیون داخلی مبتنی بر پیچیدگی، سادگی و خطوط است. وقتی از مدرنیته صحبت می‌کنیم که بر استفاده دقیق از بافت‌ها تمرکز دارد، فکر کردن به دکوسمنت اجتناب ناپذیر است.

طراحی داخلی معاصر برای ایجاد فضاهای راحت و سبک ، فرم متفاوتی است که پر از مبلمان و با نور کم باشد. زیبایی کفپوش‌های دکوسمنت پیوسته، جنبه‌های ساده، منظم و صاف و همچنین تضادها و سایه‌ها را نشان می‌دهد.

ویژگی مینیمالیستی، مدرن و تمیز این روکش دارای طراحی بسیار مدرن است که برای سبک معاصر بسیار ایده آل است. تطبیق پذیری آن از نظر بافت و رنگ بی حد و حصر است و امکان تنوع نامحدودی از پرداخت را فراهم می‌کند.

دکوسمنت بهترین انتخاب برای ایجاد کفپوش‌های داخلی بادوام با ظاهری زیبا است. این دکوسمنت دو جزئی است که ظریف‌ترین جزئیات را با ظاهری طبیعی ارائه می‌دهد.

 

دکوراسیون داخلی با سبک صنعتی

اما اگر سبک صنعتی را انتخاب کنیم، آیا دکوسمنت در این سبک معماری تطابق دارد؟ آیا ترکیبی مناسب برای یک نتیجه زیبا مناسب است؟ قبل از شروع هر پروژه طراحی داخلی، مهم است که به تمام این سؤالات فکر کنید تا مناسب‌ترین پوشش را انتخاب کنید. حقیقت این است که دستیابی به یک ظاهر صنعتی در تضاد با کاربرد دکوسمنت نیست. برای ارائه سبک صنعتی، ایده خوبی است که کف‌ها را با دکوسمنت بپوشانید.

 

دکوسمنت و مینیمالیسم

طراحی نوردیک و مینیمالیسم سبک‌هایی هستند که افراد را عاشق می‌کنند، اما آنها یکسان نیستند. هر دو در هماهنگی با دکوسمنت وجود دارند که این دو سبک را تقویت می‌کند.

مینیمالیسم به دنبال کاهش هر چه بیشتر رنگ‌ها و مواد در دکوراسیون است. در این سبک، یافتن مبل‌هایی با رنگ همرنگ دیوارها یا کف و میزها رایج است، اما مهمتر از همه مینیمالیسم طرحی است که از عناصر تزئینی بسیار کمی استفاده می‌کند.

مینیمالیسم عمدتاً به دنبال انتقال حسی از فضای بزرگتر است که با وجود اشیاء کمی که مسیر بصری را قطع می‌کنند به دست می آید. مفهومی که همزمان با دکوسمنت است که قدرت خود را بر ایجاد سطوح پیوسته و یکنواخت برای افزایش فضاها استوار می‌کند. دکوسمنت ماده‌ای است که به شما امکان می‌دهد احساسات بیشتری را با عناصر بسیار کم ارائه دهید، ایده‌ای که کاملاً با سبک مینیمالیستی مرتبط است.