نحوه تمیز کردن میکروسمنت

نحوه تمیز کردن میکروسمنت

 

کفپوش دکوسمنت در حال حاضر جزو جدیدترین مصالح ساختمانی است و اطلاعات کاملی در خصوص چگونگی نگهداری آن بطور صحیح ارائه گردیده است. علیرغم اینکه این محصول از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و از لحاظ زیبایی نیز از امکانات بی نظیری برخوردار بوده است اما شرایط نگهداری خاص خود را دارد که می بایست جهت رسیدن به بالاترین طول عمر و کارکرد به دقت رعایت شود.

اما تمیز کردن کفپوش دکوسمنت چگونه است؟

نکات و توصیه هایی برای تمیز کردن دکوسمنت

هنگام تمیز کردن دکوسمنت باید یک سری عوامل را در نظر گرفت:

 

1. در هفته اول پس از اعمال میکروسمنت، کف به هیچ عنوان تمیز نشود. در هنگام خشک شدن کف دکوسمنت، لازم است که اتاق را قبل از انجام هرگونه کار تمیزکاری روی دکوسمنت به درستی خشک کنید. ریختن هر نوع مایع روی زمین می‌تواند رنگ کف دکوسمنت را تغییر داده و باعث روشن شدن یا حتی سفید شدن سطح شود. بنابراین، به هر قیمتی حتی از راه رفتن روی زمین اجتناب کنید.

 

2. پس از هفته اول  از اعمال دکوسمنت روی زمین، دکوسمنت را می توان با ملایمت فقط با آب تمیز کرد. چراکه لازم است منتظر بمانید تا تخلخل کف دکوسمنت به طور کامل بسته شود و این تنها پس از یک هفته اتفاق می افتد.

 

3. حداقل یک ماه صبر کنید تا سطح دکوسمنت سختی و مقاومت ایجاد شده را بدست آورد. پس از این مدت، دکوسمنت را می توان با آب و صابون تمیز کرد.

 

4. تحت هیچ شرایطی از محصولات ساینده یا تهاجمی مانند برس فلزی، کاغذ سنباده، اسیدها یا آمونیاک و سایر موارد استفاده نکنید. اگر این کار را انجام دهید، ممکن است کف دکوسمنت آسیب جدی ببیند.