طراحی خانه با دکوسمنت

طراحی خانه با دکوسمنت

برای تبدیل خانه خود به یکی از زیباترین خانه‌ها رعایت چند نکته الزامی است:

1) استفاده از رنگ های روشن و سفید به عنوان عناصر اصلی. چرا که توجه را به فضای داخلی خانه معطوف می‌کند و رنگ سفید دکوسمنت مورد استفاده در پوشش، به عنوان مولد و رسانای نور عمل می‌کند.

2) اهمیت نور پردازی. چرا که موقعیت هر قسمت از خانه از مسیری که نور در طول روز طی می‌کند ایجاد شده است.

شکی نیست که خانه یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی است که الهام بخش است و همه جزئیات در آن اهمیت دارد: از رنگ های آن گرفته تا موادی که برای ایجاد آن استفاده شده است.  از این نظر، دکوسمنت اهمیت پیدا کرده است.

دکوسمنت:

پوشش دکوراتیو دکوسمنت یک پوشش دو جزیی میکروسمنت می باشد که جهت اجرا بر روی سطوح داخلی و خارجی ساختمانی طراحی گردیده است این پوشش جهت اجرا در 2 یا چند لایه متوالی بر روی کف یا دیوارها فرموله گردیده است.

این پوشش با تنوع بالایی از طرح و رنگ به شما این امکان را می‌دهد که رنج گسترده‌ای از طرح‌ها را در سطوح مختلف با کاربری‌های متفاوت خلق و ایجاد کنید که از مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل جوی و محیطی برخوردار است.

پس از ترکیب کامل و حاصل شدن خمیری یکدست محصول بدست آمده می تواند پوششی به ضخامت 1 تا 3 میلیمتر را ایجاد کند که از چسبندگی عالی بر روی هر نوع بستری مثل بتن ، ملات مبتنی بر سیمان ، سرامیک و ام دی اف ، گچ و یا دیوارهای خشکه برخوردار است و دارای مقاومت مکانیکی فوق العاده می باشد.

ویژگی‌های دکوسمنت

  • پوشش یکپارچه دکوراتیو بدون درز و شکاف
  • قابل استفاده بر روی سطوح مختلف بتن ، سیمان ، سرامیک ، تخته های گچی و ...
  • کارایی عالی
  • طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها
  • براقیت نهایی بسته به تاپ کوت نهایی اجرا شده : مات ، نیمه براق یا براق
  • چسبندگی عالی به لایه های زیرین

اگر می‌خواهید خانه خود را با دکوسمنت طراحی کنید، ما خوشحال می‌شویم که به شما مشاوره دهیم خانه‌های شما را به محیطی منحصر به فرد با استفاده از دکوسمنت تبدیل کنیم. زیرا در استفاده از دکوسمنت هیچ محدودیتی وجود ندارد.