کانتر های میکروسمنت : زیبایی و عملکرد

کانتر های میکروسمنت : زیبایی و عملکرد

 

عملکرد عالی دکوسمنت و طیف گسترده ای از امکانات کاربردی باعث شده است که این پوشش تزئینی به طور گسترده‌ای توسط متخصصان ساختمان برای انجام انواع کارها مورد استفاده قرار گیرد. کفپوش‌های دکوسمنت و پوشش های دکوسمنت بدون شک دو کاربرد گسترده این پوشش هستند. کانترهای دکوسمنت امروزه به دلیل زیبایی، عملکرد و طیف گسترده‌ای از کاربردها، مورد توجه قرار گرفته که با این پوشش محبوب پوشانده شده‌اند. حس متمایز بودن آنها از نظر پیوستگی، تنوع رنگی و امکان دستیابی به ظاهر متفاوت باعث شده است که میزهای روکش شده با دکوسمنت به یک وسیله با کاربری شیک و مدرن تبدیل شوند.

 

مزایای کانتر های دکوسمنت

هنگام ایجاد یک کانتر، انتخاب مواد نباید تنها به انتخاب رنگ یا بافت محدود شود، زیرا برخی از نواحی مانند پشت میز کار و نواحی که در معرض رطوبت هستند نیاز به موادی دارند که در برابر لکه ها بسیار مقاوم باشد، به راحتی تمیز شود و در برابر سایش مقاوم باشد. کانترهای دکوسمنت این الزامات را برآورده می‌کنند و علاوه بر این، مزایای دیگری را نیز تضمین می کنند که این روکش را به محصول کاملی برای استفاده در آشپزخانه ها، حمام ها ، هتل ها ، رستوران ها یا کافه ها تبدیل می کند.

 

1-تمیز کردن آسان کانتر های دکوسمنت

 این نوع وسایل که دائماً در معرض آلودگی قرار دارند، راحتی بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. تمیز کردن میزهای دکوسمنت بسیار آسان است، فقط کافی است آنها را با یک پارچه یا پارچه ای با صابون و آب پاک کنید. یک ماده عالی برای جلوگیری از تکثیر میکروب ها و باکتری ها در سطح.

 

2- پاسخ خوب کانتر دکوسمنت به رطوبت

کانترهای دکوسمنت مقاومت خوبی در برابر رطوبت محیط دارند و در صورت آب بندی با لاک های پلی یورتان امکان ضد آب بودن را می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده است که کیفیت سطح میزهای کار دکوسمنت افزایش یابد.

 

3- دوام کانتر های میکروسمنت برای سالیان سال

همانند تمیز کردن، این ماده تقریباً نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد. بنابراین شما کانتر دکوسمنت خود را در وضعیت مطلوب برای مدت طولانی خواهید داشت. یک عنصر متمایز نسبت به سایر پوشش هاست، چراکه هنگام بازسازی فضاها، ما همیشه به دنبال موادی هستیم که در طول سالها نیازی به تعمیر ندارد.

4- عملکرد و مقاومت کانتر های دکوسمنت

کانتر های دکوسمنت در برابر لکه ها، محصولات تمیز کننده، سایش، خط و خش مقاوم هستند.

 

5- زیبایی و تنوع رنگ

به لطف تنوع رنگی که متناسب با اتاقی که در آن قرار دارند، می توان به کانترهای دکوسمنت هر شکل و سبک تزئینی داد. از سبک کلاسیک گرفته تا سبک‌های مدرن یا صنعتی.

 

6- اعمال دکوسمنت بر روی کانتری که از قبل وجود داشته

کیفیت بارز دکوسمنت این است که میتواند بر روی انواع مصالح مانند سنگ، کاشی، سرامیک و حتی سنگ مرمر اعمال شود. بنابراین، می توان به جای ایجاد یک کانتر دکوسمنت از ابتدا، روی میز کار موجود، از هر ماده‌ای، به جز چوب، استفاده کرد. علاوه بر این، میکروسمنت می تواند به راحتی با هر شکل میزکار سازگار شود. این مزیت کانترهای دکوسمنت به نوسازی سریعتر و البته مقرون به صرفه‌تر بودن کانتر در مقایسه با سایر روکش های تزئینی کمک می کند.