قیمت میکروسمنت به ازای هر متر مربع

قیمت میکروسمنت به ازای هر متر مربع

 

عوامل زیادی قیمت میکروسمنت را تعیین می کنند: کیفیت مواد، متر مربع سطح مورد نیاز یا پیچیدگی کار.

هزینه  اجرای میکروسمنت

قیمت میکروسمنت در هر متر مربع به عوامل زیادی بستگی دارد، اما فقط یک مجری حرفه‌ای قادر خواهد بود قیمت هر مترمربع میکروسمنت را به طور دقیق تعیین کند. کیفیت مواد، متر مربع سطح مورد نیاز و پیچیدگی کار تنها برخی از عناصری هستند که هزینه نهایی میکروسمنت را تعیین می کنند. برای به دست آوردن نتیجه با کیفیت و تضمین های طولانی مدت در یک کار با میکروسمنت، سه شرط لازم است: آماده سازی صحیح سطح، انتخاب یک پوشش تزئینی خوب و استفاده از یک مجری مجرب و با تجربه.

 

المان‌های موثر بر قیمت میکروسمنت

 

1) وضعیت سطحی که باید با میکروسمنت پوشش داده می‌شود:

یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت میکروسمنت، وضعیت سطحی است که با این پوشش تزئینی پوشانده می شود. اگر زیرکار در شکل یا شرایط نامناسب باشد، قبل از استفاده از میکروسمنت آماده سازی آن ضروری است. این امر باعث افزایش قیمت هر متر مربع میکروسمنت و هزینه کار می شود. به عنوان مثال، در کاربرد میکروسمنت برای کف‌ها یا میکروسمنت برای دیوارها یا روی کاشی ها، باید یک سری اقدامات را از قبل انجام دهید تا از ایجاد سایه درزها در فیلم نهایی جلوگیری شود و بنابراین، هزینه نهایی افزایش می یابد.

2) پیچیدگی در استفاده از میکروسمنت

هرچه کار پیچیده‌تر و دشوارتر انجام شود، نیروی کار برای استفاده از میکروسمنت گران تر خواهد بود زیرا ساعت‌های بیشتری از کار مورد نیاز است. پوشش دیوارهای حمام با یک یا چند ستون، پله های میکروسمنت، دستشویی یا میز آشپزخانه نیاز به کار سخت تری دارد زیرا سطوحی با گوشه ها و لبه های بیشتری هستند. همه این‌ها منجر به افزایش قیمت میکروسمنت می‌شود.

3) رنگ‌های میکروسمنت

رنگ های دکوسمنت نیز تعیین کننده هستند. اگر چندین رنگدانه را برای پوشش یک اتاق انتخاب کنید، ساعات کار افزایش می یابد زیرا مجری مجبور است مناطق مختلف را ماستیک کند. همچنین لازم است قبل از شروع با رنگدانه بعدی، منتظر بمانید تا رنگ میکروسمنت به درستی خشک شود و از رنگ آمیزی محافظت شود.

4) مقدار اجرای میکروسمنت

به عنوان یک قاعده کلی، هرچه مساحت سطح کوچکتر باشد، قیمت میکروسمنت در متر مربع بیشتر است.

چرا این اتفاق می افتد؟ زیرا هزینه های ثابت و ساعات کار وجود دارد که مستقیماً به متر مربع که با میکروسمنت پوشش داده می‌شود بستگی ندارد.

5) حرفه ای بودن مجری میکروسمنت

تنها یک اپراتور متخصص میکروسمنت می تواند موفقیت یک کار یا بازسازی را تضمین کند، زیرا لازم است آموزش های خاصی برای استفاده صحیح از این پوشش تزئینی داشته باشد. یک متخصص که همه انواع کاربردهای میکروسمنت را کنترل می کند و می داند در هر زمان کدام روش کار در هر مورد مناسب ترین است و تمام مراحل را به طور دقیق دنبال می کند.

 

کیفیت میکروسمنت

کیفیت مواد، البته، تأثیر مستقیمی بر قیمت میکروسمنت دارد. هر چه عملکرد میکروسمنت بهتر باشد، هزینه آن نیز بیشترمی‌شود. به طور خلاصه، قیمت میکروسمنت بسته به همه عوامل ذکر شده در بالا می تواند متفاوت باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد قیمت میکروسمنت در هر متر مربع، با واحد اجرای پوشش های دکوراتیو دکوسمنت تماس بگیرید.