دکوسمنت در آشپزخانه‌ ها

دکوسمنت در آشپزخانه‌ ها

بهترین غذاها در محیطی که منبع الهام باشد، تهیه می‌شوند.

هر سرآشپز برای هماهنگی با خلاقیت خود به عناصری احتیاج دارد و دکوسمنت نیز مانند افراد همه کاره است. این که آیا آشپزخانه جدید است یا نیاز به مرمت دارد؟ دکوسمنت بپکو مشکل را حل کرده. در صورت بازسازی، میکروسمنت با ضخامت حداکثر 3 میلی متر به بستر موجود متصل می‌شود. حداکثر ضخامت 3 میلی متر، که به شما این امکان را  می‌دهد بدون نیاز به تخریب یا بازسازی و نخاله برداری ، دیوارها و کف را سریعتر به روز کنید. بدون نیاز به کار ساختمانی، سر و صدا ، نخاله برداری و یا هر گونه آلودگی و گرد و خاک.

دکوسمنت مناسب برای همه سبک‌ها

دکوسمنت یک محصول با ماهیت بصری خنثی است که در هر نوع آشپزخانه از کلاسیک تا مدرن و حتی صنعتی نیز قابل  ترکیب و بهره برداری است. طیف های رنگی روشن دکوسمنت درخشندگی و وسعت را به ارمغان می‌آورند، در حالی که رنگ‌های تیره‌ی آن فضاهای دنج را ایجاد می‌کند. در آشپزخانه‌های open، میکروسمنت امکان پوشاندن کف را به همان شکل کف اتاق نشیمن، ایجاد می‌کند. از سوی دیگر، اگر هدف تمایز و ایجاد تضاد است، می توان تضاد ایجاد کرد و رنگ های متضاد را برای تمایز اتاق‌ها انتخاب کرد. پس از انتخاب دکوسمنت، گام بعدی این است که برخی از مبلمان را متناسب با رنگ های مورد استفاده انتخاب کنید. در این حالت، مبلمان را می‌توان با دکوسمنت بپکو پوشاند تا به یک طرح اصلی و 100٪ منحصر به فرد دست یافت.

آشپزخانه باید تمیز نگه داشته شود زیرا محلی است که در آن غذا سرو می شود. کف و دیوارها دائماً در معرض پاشش چربی و یا مایعات چکه کننده هستند. از این نظر، دکوسمنت یک مزیت بزرگ دارد: نگهداری از آن بسیار آسان است. از آنجا که درزی یا اتصالی ندارد، تمیز کردن آن نیز بسیار ساده است. این امر از استفاده از محصولات شوینده مانند سفید کننده یا آمونیاک، که بخارات ناخوشایند تولید می‌کنند و می‌توانند مشکلاتی برای سلامتی ایجاد کنند، جلوگیری می‌کند.

در نهایت مهمترین وجه تمایز دکوسمنت تاپ کوت ضد آب و مقاوم در برابر شستشو و سایش دکوسمنت است که یک لایه تاپ کوت شفاف پلی یورتان است. این لایه تاپ کوت پس از اتمام کار بصورت یک دست بر روی دکوسمنت اجرا شده و علاوه بر آب بندی و آب گریز کردن سطوح ، قابلیت ضد سایش را هم بر روی سطوح اجرا شده ایجاد می کند که بهره برداری و نظافت سطوح رابه شکل مطلوبی فراهم می نماید.

با دکوسمنت بپکو می‌توانید به آشپزخانه موردعلاقه خود دست یابید.