در مورد رنگ‌ها چه می‌دانید؟

در مورد رنگ‌ها چه می‌دانید؟

شش رنگ مناسب برای اتاق خواب

اتاق خواب احتمالاً شخصی ترین فضای خانه شما است. ما بیشتر وقت خود را در اتاق خواب می‌گذرانیم. بنابراین، باید به گونه‌ای تزئین شود که در عین راحتی محیطی راحت و جذاب ایجاد شود. یک اتاق خوب طراحی شده می‌تواند به شما در خواب شبانه خوب، تغذیه و همچنین افزایش روحیه کمک کند. اتاق خواب شما می‌تواند به طور چشمگیری بر سطح تمرکز، خلاقیت و نحوه تفکر و احساس شما تأثیر بگذارد. به طور خاص شش رنگ وجود دارد که برای ایجاد فضایی آرام برای خواب انتخاب های فوق العاده ای هستند.

1) رنگ سفید

سفید یک رنگ تمیز و واضح است که پاکی را به ما یادآوری می‌کند. این نشانه یک محیط تمیز است. رنگ سفید می‌تواند نمادی از شروع یک زندگی نو باشد.

2) رنگ آبی

آبی آرامش بخش است و طیف ملایم آن بیشتر به عنوان رنگ اتاق خواب مورد استفاده قرار می‌گیرد زیرا باعث آرامش می‌شود. اگرچه برای خواب مفید است، اما قطعاً برای اشتها مفید نیست.

3) رنگ سبز ملایم

سبز ساده ترین رنگ برای انتخاب و محبوب ترین رنگ برای رنگ آمیزی اتاق‌های خانه است. به این فکر کنید که چقدر در طبیعت با سبزه ها احاطه شده اید و احساس آرامش بخشی که می‌توانیم ایجاد کنیم وقتی می‌خواهیم از مناظر طبیعی استفاده کنیم و از شلوغی شهر به دور باشید. اگر به دنبال خوابی راحت هستید، رنگ سبز بهترین انتخاب برای اتاق خواب شما است.

4) رنگ کرم

رنگ کرم  به خانه شما احساس گرمی و جذابیت می دهد. مهمتر از همه، رنگ باید برای شما و احساسی که می‌خواهید در خانه خود ایجاد کنید کار کند. طیف های مختلف رنگ کرم بیشترین کاربرد را در رنگ آمیزی داخلی منازل دارند.

5) رنگ قهوه‌ای تیره

قهوه‌ای تیره مانند نبات شیرین و قوی است.  این رنگ باعث ایجاد آرامش در اتاق شما می‌شود و به اندازه کافی عمیق است تا پیچیده و مدرن به نظر برسد. از آن با پالت خنثی استفاده کنید یا آن را با رنگ‌های قوی دیگر مانند سبز، آبی و یا خردلی ترکیب کنید.

6) رنگ خاکستری

خاکستری برای بسیاری از طراحان و دکوراتورها یک انتخاب خنثی است، پس چرا آن را در خانه خود نیز امتحان نکنید؟ خاکستری دارای چندین طیف متفاوت از رنگ است.

در شرکت بپکو رنگ‌های داخل ساختمان به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:

انواع رنگ‌های داخلی بپکو

 

1-رنگ تمام پلاستیک بپکو(BEPOPLAST)

رنگ پلاستیک بپکو یک رنگ بر پایه رزین PVA است که ظاهر و حالت بسیار پلاستیکی را به ارمغان می‌آورد، از این رو به این اسم نامگذاری شده است. این رنگ از آب به عنوان رقیق کننده استفاده می‌کند و در طیف گسترده‌ای از رنگ ها موجود است. آنها معمولاً برای سقف‌های سالن نمایش، نمایشگاه ها و غیره استفاده می‌شوند.

2- رنگ نیم پلاستیک بپکو(BEPOPLAST)

رنگهای نیم پلاستیک بپکو محافظت نهایی از دیوارها به ارمغان می‌آورد و برای سال‌ها رنگ تازه‌ای به خود می‌گیرد و باعث می‌‍شود خانه شما بی عیب و نقص و در عین حال خیره کننده به نظر برسد. دوام رنگ‌های نیم پلاستیک حاوی پلیمرهای اتصال دهنده‌ای هستند که دیوار را محکم و نفوذ ناپذیر می‌کند. این رنگ پلاستیک بر پایه رزین پلی وینیل استات می‌باشد که غالبا برای سطوح داخلی ساختمان‌ها ( گچی، سیمانی، آجری) استفاده می‌گردد. اجرای BEPOPLAST بسیار ساده و سریع بوده و به سرعت نیز خشک می شود و بیش ترین کاربرد را در رنگ آمیزی سقف ها دارند البته قابلیت شستشوی این رنگ نسبت به سایر رنگ ها پایین تر می باشد.

3- رنگ اکریلیک بپکو(BEPOINT)

رنگ اکریلیک بپکو رنگی با پوشش‌دهی عالی و چسبندگی مناسب برای جدارها داخلی ساختمان بر پایه رزین‌های آکریلیک می‌باشد. این محصول بدون بوی نامطبوع و کاملاً سازگار با محیط زیست است. اجرای سریع و آسان BEPOINT توسط همگان و تنوع رنگ بندی آن، شرایطی را ایجاد می‌کند که بتوان در هر زمان رنگ محیط کار و زندگی را بر اساس سلیقه خود تغییر دهید. رنگ های اکریلیک بپکو از قابلیت قلم خوری و پوشش دهی عالی برخوردار هستند و به سرعت خشک می شوند هیچ حلالی ندارند و در 3 براقیت : مات ، نیمه براق و براق ارائه می گردند. اجرای ساده ، کمترین میزان voc ( آلاینده های فرار ) و امکان ساخت بینهایت طیف رنگی این رنگ را بعنوان بهترین گزینه رنگ آمیزی دیوارهای منزل یا محل کار شما تبدیل کرده است.