رنگ‌های اکریلیک ( Bepoint ) داخلی بپکو مناسب برای هر کاربرد

رنگ‌های اکریلیک ( Bepoint ) داخلی بپکو مناسب برای هر کاربرد

 

هر کاربردی چالش های منحصر به فرد خود را دارد. بالاترین کیفیت سطح، مقرون به صرفه بودن، سازگاری با سلامتی، در طراحی باید در نظر گرفته شود - رنگ اکریلیک ( Bepoint ) داخلی بپکو مزایایی را در هر شرایطی ارائه می‌دهد. به خصوص از نظر تنوع رنگی. راهنمای انتخاب محصول بپکو شما را سریع و مستقیم به رنگ داخلی مناسب برای هر پروژه می‌برد. کدام رنگ مات است یا کدام مقاومت در برابر سایش بالاتری دارد و یا دارای ظرفیت پوشش بسیار بهتری است؟ یا کدام محصول در رنگ سفید، یا در رنگ انتخابی شما از طریق سیستم رنگ بپکو موجود است؟ راهنمای انتخاب محصول پاسخ ها را سریع و آسان ارائه می‌دهد. به هر حال همه رنگ‌های اکریلیک بپکو کاملاً فاقد حلال هستند و کاملا دوستدار محیط زیست می باشند.

 

Grazing Light

در معماری مدرن، یک نور ویژه معروف به Grazing light روی دیوارهای صاف ایجاد می‌شود. اما Grazing light به دلیل نور مصنوعی می‌تواند روی سطوح صاف بدون پنجره نیز بیفتد. این امر درک بصری ناهمواری‌های سطح را افزایش می‌دهد و همچنین می‌تواند علائم غلتک را در پوشش آشکار کند. علاوه بر آماده سازی کامل بستر، پوشش‌های بسیار مات روی سطوحی مانند این‌ها ضروری هستند: زمان استفاده طولانی از آنها و تراز کردن بسیار خوب باعث ایجاد یک ساختار سطحی همگن می‌شود بدون آنکه علائم رد غلتک مشخص شود.

 

بسترهای هموار

پوشش مات روی بستر صاف مستلزم آماده سازی بستر و تاپ کوت مناسب برای نتیجه مطلوب است. رنگ‌های اکریلیک داخلی بپکو با کیفیت بالا و ابزار مناسب، پوشش‌های مات کاملاً یکنواخت و بدون علائم رد غلتک را تضمین می‌کند.

 

بسترهای بافت دار

علاوه بر بسترهای صاف، بافت نیز روی دیوارها در ساختمان های مسکونی یا تجاری اعمال می‌شود. مخصوصاً برای ساختمان‌های عمومی، ساختمان‌های اداری، ساختمان‌های آپارتمانی یا مدارس، استفاده از BEPOTEX نیز انتخاب مناسبی است.

 

رنگ‌های اکریلیک داخلی بپکو بدون هیچ گونه حلال و فاقد VOC

لکه‌های سرسخت نیکوتین، آب خشک شده، یا علائم چربی و دوده همه اینها را می‌توان با رنگ اکریلیک داخلی بپکو پوشاند. نه تنها در مناطق مسکونی، بلکه برای مناطق آلوده به روغن در مناطق صنعتی، آشپزخانه‌های تجاری و برای بازسازی های ساختمانی فرمول رنگ بپکو کاملاً عاری از حلال است به همین دلیل بسیار کاربردی است و می‌توان بلافاصله پس از بازسازی اتاق ها دوباره استفاده کرد، بدون هیچگونه بوی نامطبوع حلال در هوا و یا محیط زندگی و استراحت شما یا فرزندانتان.