نحوه استفاده از پوشش بتونه اکریلیک بپکو(BEPO PUTTY) برای به دست آوردن  دیوارها و سطوح بدون عیب

نحوه استفاده از پوشش بتونه اکریلیک بپکو(BEPO PUTTY) برای به دست آوردن  دیوارها و سطوح بدون عیب

 

این لحظه‌ای عالی است که کسی از ظرافت و تمیزی رنگ دیوارهای خانه شما تعریف کند. با این حال، برای رسیدن به یک پایان بکر بر روی دیوارهای محل زندگی خود  باید هم زمان و هم تلاش خود را برای برنامه ریزی برای رنگ آمیزی دیوار صرف کنید. بسیاری از مردم بر این باورند که انتخاب رنگ به تنهایی برای یک دیوار خیره کننده کافی است. اما به چیزی بیش از رنگ نیاز است. اجرای بتونه کاری و زیرسازی آن تلاش اضافی است که می‌تواند باعث تحسین فراوان رنگ دیوارهای خانه شما شود. استفاده صحیح از بتونه دیوار بپکو بر نتایج نهایی کار رنگ آمیزی دیوار تأثیر بسزایی دارد. بنابراین، اگر می خواهید یک نقاشی دیواری بی عیب و نقص برای خانه انجام دهید، بهترین راه حل استفاده از پوشش بتونه اکریلیک بپکو است.

پوشش بتونه اکریلیک بپکو چیست؟

یک بتونه آکریلیکی است که برای درزگیری، ترمیم و یکنواخت سازی سطوح داخلی و خارجی به کار می رود. این محصول یک خمیر سفید رنگ تیکسوتروپیک بر پایه رزین اکریلیک می‌باشد که دارای قابلیت سمباده خوری خوب و پرکنندگی عالی بوده است.

 

* مزایای استفاده از بتونه اکریلیک بپکو روی دیوارها قبل از رنگ آمیزی

 

سطح صاف و یکنواخت برای رنگ آمیزی

هنگامی کهBEPO PUTTY به طور مناسب روی دیوارها اعمال گردد، نواقص و ترک های روی سطح را پر می‌کند. پوشش بتونه اکریلیک یک پیوند عالی با پایه بتنی یا سطوح گچ شده ایجاد می‌کند. بنابراین، هنگامی که روی دیوارهای بیرونی یا داخلی خانه اعمال می‌شود، می‌تواند یک سطح صاف بدون موج برای یک رنگ زیبا ایجاد کند.

عمر رنگ را طولانی می‌کند

بتونه اکریلیک بپکو چسبندگی و استحکام کششی فوق العاده‌ای دارد، بنابراین، قبل از رنگ آمیزی روی دیوارها عمر رنگ دیوار را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، بتونه اکریلیک بپکو با کاهش مقاومت در برابر آب، مقاوم در برابر پوسته شدن و مقاوم در برابر سایش بوده و خرابی دیوارها را کاهش می‌دهد.

کاربرد چند منظوره

بتونه اکریلیک بپکو را می‌توان در دیوارهای داخل و همچنین دیوارهای خارجی استفاده کرد. علاوه بر این، این مخلوط را می‌توان روی دیوارهای خشک یا مرطوب، قدیمی یا جدید برای سطحی بدون عیب استفاده کرد.

 

 * نکاتی برای استفاده از پوشش بتونه اکریلیک بپکو

 

1. برای پر کردن عیوب دیوار، حتی کوچکترین ترک‌ها، لازم است که پوشش بتونه اکریلیک را بعد از یک لایه پرایمر اکریلیک بپکو بمالید و همین امر را با پوشش بعدی بتونه انجام دهید. اجازه دهید پرایمر قبل از استفاده کاملاً خشک شود، برای یک پایان بی عیب و نقص این نکته بسیار مهم است.

2. یک یا دو لایه پوشش بتونه بپکو برای دیوار ایده آل است. با این حال، زمان مناسب خشک کردن (حداقل 3-4 ساعت) قبل از استفاده از پوشش بعدی برای دستیابی به نتیجه مطلوب بسیار مهم است. پس از لایه دوم بتونه، مطلوب است که سطح خشک شود ، ترجیحا یک شبانه روز.

3. پس از پایان ترک‌های دیوار با پوشش بتونه اکریلیک بپکو سطح خشک شده را با کاغذ سنباده صاف کنید.

4. اطمینان حاصل کنید که سطح بدون گرد و غبار، خاک و چربی است، هر قسمت را با استفاده از ابزار مناسب برای سطح صاف کنید. می‌توانید دیوارهای روکش دار یا رنگ روغن را با استفاده از یک سوهان رنگ یا کاغذ سنباده بکشید.

پوشش بتونه اکریلیک روی دیوار هنگامی که درست استفاده شود، به جلوه و زیبایی رنگ آمیزی دیوار کمک می‌کند.