هشت دلیل برای اینکه بدانید چرا در آینده دکوسمنت نقش زیادی در بازسازی خانه ها دارد ؟

8 دلیل برای اینکه بدانید چرا در آینده دکوسمنت نقش زیادی در بازسازی خانه ها دارد ؟

در حال حاضر دکوسمنت یک پوشش تزیینی است اما در آینده نقش بسیار بیشتری در صنعت ساختمان خواهد داشت زیرا مزایای بسیار آن نسبت به سایر مواد و متریال های موجود فعلی باعث خواهد شد که با آن بتوانید خانه ای را که دوستش دارید بسازید یا ایده ای که از هر رنگ و طرح در ذهن دارید را بپرورانید.

1- بی نهایت رنگ

ترکیب بالای رنگ های دکوسمنت ، رنگ های بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از خلاقیت خود بهره ببرید. ترکیبات نامحدودی که به هر اتاق یا اثاثیه ای جان و شور خاصی می بخشد و شخصیت یک مکان منحصر به فرد را تقویت می کند.

2- سازگار با تمام سطوح

یکی از مزایای بزرگ دکوسمنت سازگاری آن برای اجرا روی کلیه سطوح به لطف چسبندگی بالای آن است بنابراین تخریب و کندن پوشش های قبلی ضروری نیست و ترسی از تخریب و کنده کاری نخواهید داشت.

3- ارزش تزیینی بالا

دکوسمنت می تواند در داخل و خارج از خانه استفاده شود و کاملا مناسب کف ، دیوارها ، سقف ها ، تراس ها و حتی برخی از انواع مبلمان شهری است به همین دلیل از ارزش تزیینی بالایی برخوردار است.

4- مقاومت بالا

وقتی دکوسمنت را انتخاب می کنید مقاومت را نیز انتخاب می کنید زیرا متریالی کاملا مقاوم در برابر انواع فشار مکانیکی ، سایش یا تابش اشعه ماورا بنفش است که جمع این مقاومت ها یک جا در سایر پوشش ها امکان پذیر نیست.

5- اجرای سریع و تمیز

یکی از بزرگترین دغدغه ها در هنگام بازسازی منزل یا دفتر کارتان حجم آوار و نخاله هایی است که ایجاد می شود. با استفاده از دکوسمنت هیچ  نخاله ای تولید نمی شود و اجرا در نهایت سرعت و تمیزی خواهد بود.

6- تمیز کردن و نگهداری

با توجه به نکات قبلی تمیز کردن و نگهداری از سطوح دکوسمنت بسیار ساده است. این پوشش پس از اجرای لاک نهایی بسیار دیر کثیف خواهد شد ولی جهت شستشو نیز تنها آب و مایع شستشوی خنثی کافی است و پس از شستشو هیچ تغییر خاصی در خواص دکوسمنت اتفاق نخواهد افتاد.

7- ضخامت

بر خلاف انواع کف پوش ها یا دیوار پوش ها ، ضخامت دکوسمنت در حداقل ممکن است یک لایه نازک که پوشش آن نهایتا به 2 تا 3 میلیمتر می رسد به این ترتیب حتی اگر بر روی هر سطحی اجرا شود ضخامت ملموسی که در کلیت کار مشکل ساز باشد ، ایجاد نخواهد شد.

8- ارزش پول

آخرین مورد و مهمترین مورد در این خصوص هزینه کم و ارزش بالای دکوسمنت است. وقتی که تخریب صورت نمی گیرد و اجرایی سریع و آسان اتفاق می افتد بطور کلی هزینه های بازسازی و نوسازی به شکل قابل توجهی کاهش می یابد.