دکوسمنت  ( Dekocement ) مزیت ها و کاربردها

دکوسمنت  ( Dekocement ) : مزیت ها و کاربردها

دکوسمنت ( Dekocementپوششی است که طی چند سال اخیر در دکوراسیون داخلی و خارجی به طور فزاینده ای بعنوان یک راه حل و ابزار محبوب شده است. دکوسمنت ( Dekocementبه دلیل مزیت هایی که ارایه می دهد به یک روش واقعی در نوسازی خانه ها و دفاتر تجاری تبدیل شده است.

این متریال ساختمانی جهت اجرا به یک متخصص با تجربه نیاز دارد در غیر اینصورت در هنگام اجرا اشتباهاتی می تواند رخ دهد که در کیفیت نهایی کار تاثیر می گذارد در این نوشته قصد داریم مزایا و کاربری های اصلی این پوشش دکوراتیو ( Dekocementرا توضیح دهیم که می تواند طیف گسترده ای از راه حل های دکوراتیو را شامل شود.

مزیت ها و جوانب کاربردی دکوسمنت ( Dekocement ) :

مزایای بی نظیر دکوسمنت ( Dekocement، شرکت های ساختمانی و پیمانکاران و معماران و طراحان داخلی را مجذوب خود کرده است. این مزایا باعث شده است افراد بیشتری در نوسازی ساختمان ها و دفاتر خود یا حتی تغییر در تجهیزات دکوراسیون داخلی از این پوشش استفاده کنند. دکوسمنت ( Dekocementیک پوشش بسیار متنوع با طیف گسترده ای از گزینه های دکوراتیو است ما می توانیم دکوسمنت ( Dekocement ) را در کف هتل ها ، رستوران ها و یا دیوارهای آشپزخانه ها و حمام ها داشته باشیم.

در زیر به 8 مزیت اصلی دکوسمنت ( Dekocementکه آن را به گزینه ترجیحی طراحان داخلی تبدیل کرده است اشاره می کنیم :

1- هیچ نیازی به تخریب و یا آوار برداری ندارید

یکی از مهمترین ویژگی های دکوسمنت ( Dekocementاین است که این پوشش یک پوشش دکوراتیو بدون درز و اتصالات است که جهت اجرا بر روی سطوح مختلف نیاز به هیچ ماشین آلاتی ندارد. بنابراین وقتی که می خواهید این پوشش را اجرا کنید نیاز به تخریب یا آواربرداری از هیچ سطحی ندارید و بر روی سطح موجودتان امکان اجرای دکوسمنت ( Dekocementوجود دارد.

2- چسبندگی عالی دکوسمنت ( Dekocement )

در خصوص ویژگی قبلی ، عاملی که باعث این سهولت در اجرای کار می گردد چسبندگی عالی به سطح زیرین است که این خاصیت در دکوسمنت ( Dekocementبدلیل فرمولاسیون عالی ایجاد شده که چسبندگی عالی این پوشش را سبب می شود. دکوسمنت ( Dekocementبر روی انواع کاشی ، سرامیک ، سطوح سیمانی ،گچی یا تخته های گچی و سنگ و بتن قابل اعمال و اجراست.

3- دکوسمنت ( Dekocement ) ، ایده آل برای فضاهای داخلی و خارجی

دکوسمنت ( Dekocementیک پوشش ایده آل برای فضاهای داخلی یا خارجی ساختمانی است اما باید بدانید که برای هر کاربردی از چه مدل دکوسمنت ( Dekocementبا چه پوشش نهایی استفاده کنید. در لایه های مختلف دکوسمنت ( Dekocement ) 2 گرید بندی جز خشک جهت کاربری های متفاوت طراحی گردیده و همچنین تاپ کوت ( BEPOLAQ )  نهایی پوشش هم بسته به کاربردی که مد نظر است و مقاومتی که از سطح انتظار می رود متفاوت می باشد.

4- ضخامت دکوسمنت ( Dekocement ) تاثیری بر بار و وزن ساختمان نمی گذارد

یکی از مهم ترین ویژگی های دکوسمنت ( Dekocementضخامت کم آن است که حداکثر لایه اجرا شده به 2 تا 3 میلی متر می رسد این ویژگی به این معنی است که در هر کجا که از دکوسمنت ( Dekocementاستفاده می شود تاثیری بر روی بار سازه ی ساختمانی ایجاد نخواهد شد.

5- دکوسمنت ( Dekocement ) دارای طول عمر بالا و مقاومت عالی است

بر خلاف سایر پوشش ها ، دکوسمنت ( Dekocementماده ای است بسیار با دوام که ترک نمی خورد و با گذشت زمان تغییری در خواص آن ایجاد نمی شود و همچنان در برابر عبور و مرور ، ضربه ، خراش و نور خورشید بسیار مقاوم است.

6- سطوح نهایی متفاوت با طرح ها و رنگ های متعدد

استفاده از ابزار های مختلف و انتخاب طیف های رنگی متفاوت و همچنین استفاده از 2 مدل دانه بندی دکوسمنت ( Dekocementو در نهایت تاپ کوت ( BEPOLAQ ) نهایی که بر روی سطح نهایی اعمال می کنید ، بی نهایت طرح و انتخاب به شما می دهد. در تاپ کوت ( BEPOLAQ ) نهایی لاک های متنوعی با متریال های مختلف داریم ، بسته به کاربردی دکوسمنت ( Dekocementدر کف ، دیوار ، محیط خشک و یا مرطوب می توان لاک هایی با لایه نهایی مات ، نیمه براق ، براق و ضد خش استفاده کرد. این پوشش به لطف انتخاب طیف رنگ این انتخاب را به شما می دهد که ایده و اجرایی منحصر به فرد داشته باشید.

7- دکوسمنت ( Dekocement ) ، پوششی ضد آب و ضد لغزش

یکی از امکانی که استفاده از دکوسمنت ( Dekocementدر آن رایج است در سرویس های بهداشتی و محیط حمام است. با استفاده از تاپ کوت پلی یورتان و یا اپوکسی می توانید سطوح دکوسمنت ( Dekocement خود را به صورت 100% ضد آب کنید. همچنین بافت دکوسمنت ( Dekocementبه نحوی است که جلوی لغزش و سر خوردن روی سطوح را هم می تواند بگیرد.

8- اجرای سیستم گرمایش از کف در کف پوش دکوسمنت ( Dekocement

آخرین و یکی از مزایای موثر دکوسمنت ( Dekocementدر کف پوش رسانایی خوب آن است. مزیتی که بدینوسیله جهت استفاده در سیستم گرمایش از کف بسیار گزینه ی خوبی خواهد بود. البته جهت اجرای گرمایش از کف نیاز به پروتکل های خاصی در زمان اجرا است که به صورت جداگانه در آینده توضیح داده خواهد شد.