کاربردهای دکوسمنت ( Dekocement )

کاربردهای دکوسمنت ( Dekocement )

مزیت های دکوسمنت ( Dekocement ) به شما این امکان را می دهد که فضاهای منحصر به فردی در کف و دیوارهای محیط زندگی یا کار خود ایجاد کنید.

دکوسمنت ( Dekocement ) پوششی است متشکل از مواد سیمانی و پلیمری با انعطاف پذیری بالا و قدرت چسبندگی استثنایی به سطوح مختلف.

کاربرد دکوسمنت ( Dekocement ) کاملا در اختیار شما و تیم طراحی داخلی تان می باشد و ضخامت لایه های اجرا شده حداکثر 2 تا 3 میلی متر است به طوری که امکان اجرا در هر سطح افقی یا عمودی در داخل یا خارج از محل سکونت یا کار شما را فراهم می کند و محیطی ایجاد می کند که متمایز و متفاوت به نظر می رسد.

دکوسمنت ( Dekocement ) پوششی است که توسط طراحان داخلی برای کیفیت و تمایز فضاها انتخاب می گردد.

یکی از مهم ترین دلایل برای انتخاب و استفاده از دکوسمنت ( Dekocement ) در فضاهای شما ، تنوع رنگ و قدرت انتخاب شماست به همین دلیل دکوسمنت ( Dekocement ) محدود به یک کد رنگ نیست و روش اجرا و ترکیب آن به شما امکان می دهد بی نهایت رنگ ایجاد کنید.

مجموعه ای از کد رنگ هایی که آرام بخش فضاهای زندگی و کار شما می باشند و کیهانی از رنگ های پیچیده و ظریف را باز تولید می کنند.

جریان زندگی روشن ، پر جنب و جوش و رادیکال است. رنگ های دکوسمنت ( Dekocement ) فضاهای شما را زنده ، شاداب و پویا می سازند.

18 کد رنگ ثابت و امکان ترکیب بی نهایت کد رنگ با ایجاد جلوه ای جادویی در طراحی داخلی ، دنیایی از طرح و رنگ را پیش روی شما می گذارد.