دکوسمنت ، نسل جدید رنگ ها و پوشش های دکوراتیو

دکوسمنت  ( Dekocement )، نسل جدید رنگ ها و پوشش های دکوراتیو

رنگ بپکو که طی سالیان گذشته در تحقیق ، توسعه و تولید محصولات نوین در حوزه ی رنگ ها و چسب های ساختمانی پیشرو بوده است این بار نیز با همکاری با برند دکوسمنت ( Dekocement )اقدام به راه اندازی و تولید پوشش های دکوراتیو دکوسمنت ( Dekocement ) با ویژگی ها و کیفیتی فرای انتظار نموده است.

رنگ های دکوسمنت ( Dekocement )که قابلیت اجرا بر روی انواع دیوارها و جدارهای ساختمانی با کاربری های متفاوت را دارد با ایجاد دنیایی از طرح ها و بافت ها سطوح بی نظیری از لحاظ بصری با مقاومت فوق العاده در اختیار شما قرار می دهد.

دکوسمنت ( Dekocement ) نه تنها قابل اجرا بر روی دیوارها و سقف می باشد بلکه با استفاده از یک لایه مش و یک لایه تاپ کوت اپوکسی یا پلی یورتان قابل استفاده به عنوان کف پوش هم می باشد.

دکوسمنت ( Dekocement ) در 18 طیف رنگی برای کاربران گرامی فرموله شده و در 2 مدل دانه بندی نرم و زبر قابل استفاده است. این ترکیب رنگ و بافت دکوسمنت ( Dekocement ) اجرای بی نهایت طرح را جهت اجرا در دیوار و کف منازل مسکونی ، ویلاها ، مدارس ، فروشگاه ها ، بیمارستان ها ، و سایر مکان های عمومی فراهم می کند.

دکوسمنت ( Dekocement ) با مقاومت عالی که در برابر نور خورشید دارد قابل اجرا در محیط ها و نماهای بیرونی ساختمان ها هم می باشد.

مقاومت فیزیکی دکوسمنت ( Dekocement ) قابل مقایسه با هیچ کدام از رنگ های ساختمانی نیست و در برابر عواملی مانند ساییدگی و خراشیدگی عملکرد بی نظیری را دارد.

جهت آشنایی بیشتر با دکوسمنت ( Dekocement )صفحه اینستاگرام و لینکدین دکوسمنت ( Dekocement )را همراهی کنید.